De Super blije klanten nieuwsbrief
Schrijf je nu in en ontvang eens per 2 à 3 weken een interessant inzicht, onderzoek of learning om van jouw klanten superfans te maken.


Waarom deze nieuwsbrief?
Wist je dat maar liefst 91% van alle zakelijke aankopen wordt beïnvloed door collega’s en vakgenoten? Laat dat even bezinken.
Voel je hoeveel superkracht er schuilt in blije klanten? Een domino-effect dat echt hét verschil kan maken voor je business.

Ik heb de kracht van superblije klanten zelf in mijn carrière mogen ervaren.
Dat heeft mijn ogen geopend en een vuurtje in mij aangewakkerd. In mijn nieuwsbrief neem ik je mee op mijn ontdekkingsreis naar de formule voor zakelijke superfans.
Voor wie is deze nieuwsbrief?
Ik schrijf deze nieuwsbrief voor iedereen die betrokken is bij het verbeteren van de klantervaring. Of je nu eigenaar bent, in sales werkt of als online marketingconsultant actief bent, de Super Blije Klanten nieuwsbrief zal je telkens weer nieuwe ideeën geven. Tenminste, dat is mijn doel 😉

Dit wil je niet missen..
Schrijf je daarom nu in en ontvang eens per 2 à 3 weken een interessant inzicht, onderzoek of learning om van jouw klanten superfans te maken.