IN ZES MAANDEN naar klanten die WOW zeggen
↬ Met De SUPER BLIJE KLANTENKRING
In een groepstraject met maximaal acht deelnemers werk je stap voor stap aan een dienstverlening waar klanten superfan van gaan worden. Met concrete acties, waardevolle kennis, inspirerende ideeën én nieuwe contacten.
We maken het samen onvergetelijk
In het Super Blije Klantenkring groepstraject werk je met maximaal 8 deelnemers in zes maanden aan een unieke cultuur waar de klantgerichtheid voelbaar is voor klanten én collega’s.
Je leert onder andere:
✔ wat jouw klanten écht blij maakt
✔ jouw unieke Blije Klanten Code
✔ hoe en welk gedrag impact maakt
✔ hoe je een service cultuur opbouwt
✔ welke “pijn” je weg moet halen
✔ wow-momenten creëert die bijblijven
✔ klantbeleving meetbaar maakt
✔ collega’s meekrijgt en motiveert
✔ feedback krijgt en gebruikt
✔ inspiratie haalt uit andere bedrijven
En tussen de sessies door werk je aan opdrachten en acties binnen je eigen organisatie. Zo blijft het niet bij praten, maar ga je het écht doen.

WAT
Een praktisch groepstraject van zes maanden waarin je stap voor stap werkt aan meer klantgerichtheid, inspiratie en resultaat. Je krijgt een mix van theorie, voorbeelden en inspiratie en gaat met concrete opdrachten direct aan de slag binnen jouw eigen bedrijf.
Voor wie
Voor ondernemers en professionals die van hun B2B-klanten superfans willen maken. Je weet dat klanttevredenheid geen toeval is, maar het resultaat van een doordachte en unieke aanpak. Het maakt niet uit in welke rol je zit, zolang je klantgerichtheid ziet als een kans én een uitdaging.
Waar
De sessies vinden online plaats, lekker vanuit je eigen plek, zonder files of reistijd.
Tussen de sessies door blijven we verbonden via een gezamenlijk Slack-kanaal voor inspiratie, vragen en uitwisseling. Zo leer je niet alleen van mij, maar ook van de andere deelnemers.
Hoe
In een groep van maximaal acht deelnemers werk je met begeleiding aan verschillende thema’s. Elke sessie bestaat uit een stukje theorie, het delen van ervaringen en een praktische opdracht voor jouw bedrijf. Ja, er is een beetje huiswerk, maar ik help je met feedback en advies als je vastloopt.
Wanneer
De Super Blije Klantenkring groepstrajecten starten enkele malen per jaar en duren 6 maanden. Check hieronder op deze pagina de aankomende startmomenten.
Waarom
Super blije klanten zijn goud waard voor je bedrijf. Het is dan ook tijd voor de volgende stap in jullie professionalisering, met een hyperfocus op klanttevredenheid. En dat doe je het liefst samen met andere professionals, om van te leren en inspiratie uit te wisselen.

Ik ga je helpen
Hi, ik ben Ralph 👋 en met Team Super Blij help ik B2B-organisaties groeien van tevreden klanten naar superfans.
Vijftien jaar lang bouwde ik aan een succesvol online marketingbureau en leerde ik onderweg een waardevolle les: tevreden klanten zijn fijn, maar superfans zijn magisch.
Na de verkoop van ons bureau verhuisde ik met mijn gezin naar Spanje. Hier onderzoek ik hoe je van zakelijke klanten echte superfans maakt.


Neem deel aan een super blije klantenkring
We gaan er samen iets moois van maken.
↬ Je sluit je aan bij een groep gelijkgestemden: mensen die elkaar leren kennen, scherp houden en stimuleren om echt stappen te zetten.
↬ We gaan verder dan alleen de inhoud van het programma. Samen bedenken we iets wat echt indruk maakt, iets waardoor jouw klanten wow zeggen.
↬ In zes maanden til je jouw bedrijf, collega’s, klanten en jezelf naar een nieuw niveau.
Wanneer starten de groepen?
Er starten meerdere groepen per jaar. Sluit aan wanneer jij er klaar voor bent om met volle focus te werken aan blije klanten en echte klanttevredenheid.
Super Blije Klantenkring #1 ↬ maart 2026
Maximaal 8 deelnemers
Investering €4.000,-
↬ Aanmelden
Super Blije Klantenkring #2 ↬ SEPTEMBER 2026
Maximaal 8 deelnemers
Investering €4.000,-
↬ Aanmelden
Super Blije Klantenkring #3 ↬ NOVEMBER 2026
Maximaal 8 deelnemers
Investering €4.000,-
↬ Aanmelden
Je wilt weten met wie je in zee gaat. Logisch. Daarom wat woorden van anderen.


“Ralph is voor mij een groot voorbeeld geweest, niet alleen door zijn passie en leergierigheid, maar vooral door de waarden waarmee hij een organisatie bouwde en mensen inspireerde.”
Fabian Hoogland

“Het rustige en oplossingsgerichte leiderschap van Ralph was voor mij een groot voorbeeld en heeft mijn groei als professional én als mens sterk beïnvloed.”
Rien van Wolfswinkel

“Met zijn rustige aanwezigheid en luisterend oor wist Ralph altijd de kern te raken en waardevolle feedback te geven, wat sterk heeft bijgedragen aan mijn groei als professional én als mens.”
Arnoud Regterschot

“Ralph weet met zijn ervaring, scherpe vragen en oprechte aandacht precies het duwtje in de juiste richting te geven. Zijn begeleiding bracht mij helderheid en groei, zowel professioneel als persoonlijk.”
Thijs van Hal

“Ralph is uniek. Wat heb ik ontzettend veel van hem mogen leren en wat ben ik hem hier dankbaar voor. Zelden iemand meegemaakt die zó goed was in consultancy. Altijd rustig. Altijd doordacht. Ik weet 100% zeker dat hij heel veel organisaties “super blij” gaat maken.”
Rico Boerboom

“Samenwerken met Ralph is inspirerend en vertrouwd. Hij heeft een natuurlijke focus op kwaliteit en klanttevredenheid. Ralph gaat altijd een stap verder en behandelt klanten met oprechte aandacht en respect. Als je de kans krijgt om met Ralph samen te werken, aarzel dan niet!”
Casper van Maanen

“Ralph is van onschatbare waarde geweest. Dankzij zijn coaching is ons jarenlang aan fouten maken bespaard gebleven en kunnen we direct aan de slag. Zelfs op vlakken waarvan ik dacht dat we goed bezig waren, wist Ralph de juiste vragen te stellen om ons nog meer op scherp te zetten.”
Jordy Noll

“In de jaren dat ik met Ralph heb samengewerkt, heb ik enorm veel van hem geleerd. Ik kon voordat ik hem leerde kennen wel op mijn vakkennis vertrouwen, maar Ralph leerde mij een betere adviseur te worden. Een warm klantcontact gebouwd op wederzijds respect en de klant zo nu en dan verrassen.”
Ewoud Smedinga

“Het is zeer prettig om met Ralph te werken. Hij stelt de juiste vragen, luistert aandachtig en geeft richting. Een echte aanrader die er voor de volle 100% voor gaat. Ik kan oprecht zeggen dat ik door de sessies samen merk ik dat ik meer rust heb om structureel verder te groeien. Daarvoor ben ik je enorm dankbaar!”
Nick Beijerinck

Ja, dit wil ik niet missen. ik wil me aanmelden!
Na je aanmelding neem ik even contact met je op om de aanmelding te bevestigen en de praktische zaken verder af te stemmen. Zin in!